Lat? raczej miesięcy, max 1 rok w niskiej temperaturze. Jak napięcie na akumulatorze spadnie poniżej 12,2V zaczyna się jego zasiarczanie, po spadku poniżej 12V nadaje się na recykling.
[O2] śruby do alu
Zwiń
X
-
Gwintów śrub do kół sie nie smaruje...Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mkania777Gwintów śrub do kół sie nie smaruje...Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
hotrain, spróbuj ropą, powinno zejśćJest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mkania777Gwintów śrub do kół sie nie smaruje...Zamieszczone przez kowal 2002No i smar oczywiście NIE miedziowy!
Toż to urban legend
Gwint jest samohamowny i śruba się sama nie odkręci dlatego, że jest posmarowana (pod warunkiem dokręcenia zalecanym momentem). Śruby do kół są szczególnie narażone na zapieczenie zwłaszcza jak kierowca lubi intensywnie zagrzewać tarcze hamulcowe.
Mówimy oczywiście o smarowaniu wyłącznie połączenia gwintowego śruby i piasty.
Powinowactwo galwaniczne Cu/Al nie ma tu nic do rzeczy, na styku Al/Fe też jest ogniwo.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez chopinZamieszczone przez mkania777Gwintów śrub do kół sie nie smaruje...Zamieszczone przez kowal 2002No i smar oczywiście NIE miedziowy!
Toż to urban legend
Powinowactwo galwaniczne Cu/Al nie ma tu nic do rzeczy, na styku Al/Fe też jest ogniwo.
Zresztą ja nikomu nie bronię walić Cu na Al, sam tak zrobiłem za pierwszym razem :lol: . Ale jak zobaczyłem jak to wygląda przy zmianie na letnie to złapałem się za głowę. Od tej pory stosuje smar WURTH-a do tłoczków hamulcowych ( biały ) i przy "sezonowych" przekładkach na piaście jest zero nalotu. Dla niedowiarków polecam prosty test: przy zmianie na zimówki dajcie na przód smar miedziowy a na tył zwykły syntetyczny a na wiosnę opiszcie wyniki ( najlepiej z fotkami ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Połączenie gwintowe śruby do kół to styk stal-stal i tam jest sens stosować Cu. Nie rozumiem po co smarować poza gwintem, przecież gniazdo się nie zapieka. No chyba, że ktoś bez opamiętania napierdziela szuwaksu aż spływa. Używam miedzi do śrub i nie mam żadnych śladów na alusiach a na piastę nie stosuję bo mam felgi ori i nie ma żadnych problemów ze zdejmowaniem.
Oczywiście jeżeli ktoś ma życzenie posmarować trochę felgę to jak najbardziej pasta aluminiowa lub ceramiczna silwuple :lol:
Komentarz
-
Komentarz